• Bestellen
  • Bezorgen
  • Betaling
  • Ruilen & Retourneren
  • Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in vijf verschillende onderwerpen: Bestellen, Betalen, Bezorgen & afhalen, Levering en Retour. Staat je vraag er niet tussen, dan staat onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 voor je klaar.

Bel 020 - 3412670, WhatsApp: 0651739318 of vul het contactformulier zo volledig mogelijk in.

Bestelproces

Je kan vanuit je winkelmandje een bestelling plaatsen in 4 stappen. Weet je niet hoe? Kijk voor een uitgebreide beschrijving op deze pagina

Gegevens wijzigen

Je kunt je gegevens gemakkelijk zelf wijzigen via deze link

Shopping bag werkt niet

Lukt het niet om producten in je shoppingbag te leggen of eruit te halen? Dan hebben we misschien een storing. We adviseren je het te proberen in een andere browser. Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice als dit niet lukt.

Artikel reserveren

Artikelen die aan jouw shopping bag zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd. 

  • Bestellen

    Je kan vanuit je winkelmandje een bestelling plaatsen in 4 stappen. Weet je niet hoe? Kijk voor een uitgebreide beschrijving op deze pagina

    Je kunt je gegevens gemakkelijk zelf wijzigen via deze link

    Lukt het niet om producten in je shoppingbag te leggen of eruit te halen? Dan hebben we misschien een storing. We adviseren je het te proberen in een andere browser. Neem alsjeblieft contact op met de klantenservice als dit niet lukt.

    Artikelen die aan jouw shopping bag zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd. 

  • Betaalmogelijkheden

    Je kunt afrekenen via iDEAL, Creditcard, AfterPay, Bancontact of met een giftcard. Lees hier meer over onze verschillende betaalmogelijkheden. 

    Het is mogelijk om je online bestelling met de Cotton Club giftcard te betalen. Dit kun je doen bij ‘Stap 4 Betalen’ in het bestelproces. Let op: dit is een andere plek dan de kortingscode. Zodra je de code hebt ingevuld bij Stap 4, kun je ook direct het saldo van je giftcard zien. 

    ‘Stap 3 Verzenden’. Als je op de hoogte wilt blijven van onze acties, volg ons dan op Instagram of schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

  • Retour & terugbetaling

    Retourneren of ruilen kan in één van onze winkels.

    Ongedragen artikelen kun je (met de aangehechte labels) na heropening van de winkels binnen 14 dagen retourneren in de winkel met de bon, of via PostNL met het retourformulier. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

    Voor het retourneren via PostNL, met de bijgeleverde retoursticker, brengen wij €3,95 in rekening. Dit wordt ingehouden op de terugbetaling van het aankoopbedrag.

    Volg onderstaande stappen om je bestelling te retourneren via PostNL: 

    1. Vul het bijgeleverde retourformulier in. 
    2. Plak het meegeleverde retourlabel over het adreslabel op je pakket.
    3. Zorg dat het pakket goed dicht zit.
    4. Breng je pakket naar een PostNL Servicepunt.
    5. Je krijgt een verzendbewijs van PostNL - bewaar deze zorgvuldig tot je order geheel is afgehandeld.

    Mocht het retourlabel niet bijgevoegd zijn, schrijf dan het onderstaande adres op een papiertje en plak deze over je eigen adres: 
    Cotton Club Webshop retouren
    Antwoordnummer 60331 
    5000 VB Tilburg

    Als je retourzending is afgehandeld ontvang je een e-mail. Hierna wordt het aankoopbedrag (-€3,95 retourkosten) binnen 14 dagen teruggestort op je rekening, of je AfterPay factuur wordt aangepast. 

    Als je een bestelling met een giftcard hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de giftcard. Bewaar deze dus goed. Heb je hem al weggegooid? Neem dan contact op met de klantenservice. 

    Helaas is het niet mogelijk om verschillende bestellingen in één pakket te retourneren. Wij brengen per bestelling retourkosten in rekening. Een grote bestelling die in meerdere pakketten is geleverd, kun je wel retourneren in één pakket. 

    Wij zijn door de overheid verplicht om een wettelijk modelformulier aan te bieden. We raden je aan om niet dit formulier maar het bijgeleverde retourformulier te gebruiken. 

  • Bezorging

    Als je voor 22:00 uur bestelt, ontvang je jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen. Je kunt zelf ook een voorkeursdag selecteren (tot 10 dagen na bestelling). 

    De verzendkosten zijn €3,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. 
    Afhalen in de winkel is gratis.

    Je kunt je bestelling laten bezorgen op een gewenst adres.

    Het is mogelijk om je webshop bestelling gratis af te halen bij een filiaal naar keuze. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Heb je een vraag over het afhalen? Bel dan direct naar het betreffende filiaal.

    Je Track&Trace code ontvang je binnen 1 á 2 dagen na het plaatsen van je bestelling. Vanwege drukte in ons distributiecentrum of bij de pakketdienst kan je bestelling een enkele keer later geleverd worden.

    Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten verzonden is en het resterende deel van je bestelling later geleverd wordt. In dit geval ontvang je twee Track&Trace codes. Is dit niet het geval en is je bestelling incompleet? Neem dan contact op met de klantenservice. 

  • Winkels

    Wil je weten wanneer een winkel geopend is? Ga dan naar onze store locator en klik op het betreffende filiaal. 

    Je kunt je webshop bestelling gratis afhalen bij een filiaal naar keuze. Kies voor ‘ophalen in-store' en wij nemen contact met je op voor een afhaalafspraak. 

    Retourneren of ruilen kan in één van onze winkels.

  • Klachten

    Als je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen, kun je het artikel terugsturen met het retourformulier dat je bij jouw bestelling hebt gekregen. Kruis op het retourformulier aan dat je de verkeerde maat/kleur hebt ontvangen. Het artikel kun je zelf opnieuw bestellen in onze webshop.

    Heb je een klacht over een webshopbestelling? In dat geval kun je je klacht melden via service@cottonclub.nl o.v.v. je ordernummer. 

    Wil het PostNL-punt je retourzendingen niet aannemen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen naar een oplossing. 

  • STORE LOCATOR
  • NIEUWSBRIEF
  • JOIN OUR TEAM

Informatie & hulp

  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Betaling
  • Ruilen & Retourneren
  • Veelgestelde vragen

Klantenservice

Van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur.

Telefoon: 020 - 3412 670
WhatsApp: +31651739318

Volg ons

Voorwaarden

  • Privacy beleid
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies

©2022 COTTON CLUB