✓ Vóór 22:00 besteld = vandaag verzonden
logo

0.00

  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Betaling
  • Ruilen & Retourneren
  • Veelgestelde vragen

Ruilen en retourneren

Kan ik een online bestelling retourneren in een winkel?
Ja, dat kan. Ruilen of retourneren van je (online) bestelling kan gratis in één van onze winkels.

Bedenktijd 
Ongedragen artikelen kun je (met de aangehechte labels) binnen 14 dagen retourneren in de winkel met de bon, of via PostNL met het retourformulier. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

Retourkosten 
Voor het retourneren via PostNL, met de bijgeleverde retoursticker, brengen wij €3,50 in rekening. Dit wordt ingehouden op de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Hoe moet ik retourneren?
Volg onderstaande stappen om je bestelling te retourneren via PostNL: 

1.     Vul het bijgeleverde retourformulier in. 

2.     Plak het meegeleverde retourlabel over het adreslabel op je pakket.

3.     Zorg dat het pakket goed dicht zit.

4.     Breng je pakket naar een PostNL Servicepunt.

5.     Je krijgt een verzendbewijs van PostNL - bewaar deze zorgvuldig tot je order geheel is afgehandeld.

Mocht het retourlabel niet bijgevoegd zijn, schrijf dan het onderstaande adres op een papiertje en plak deze over je eigen adres: 
Cotton Club Webshop retouren
Antwoordnummer 10013 
5050 VB Goirle

Meerdere pakketten retourneren
Helaas is het niet mogelijk om verschillende bestellingen in één pakket te retourneren. Wij brengen per bestelling retourkosten in rekening. Een grote bestelling die in meerdere pakketten is geleverd, kun je wel retourneren in één pakket. 

Artikelen ruilen
Wil je een artikel omruilen voor een ander artikel, of een andere maat of kleur? Dit is niet mogelijk in onze webshop, maar dit kan wel in de winkel.

Terugbetaling AfterPay, iDeal of creditcard 
Als je retourzending is afgehandeld ontvang je een e-mail. Hierna wordt het aankoopbedrag (-€3,50 retourkosten) binnen 14 dagen teruggestort op je rekening, of je AfterPay factuur wordt aangepast. 

Terugbetaling giftcard
Als je een bestelling met een giftcard hebt betaald, wordt het bedrag teruggestort op de giftcard. Bewaar deze dus goed. Heb je hem al weggegooid? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Wettelijk modelformulier
Wij zijn door de overheid verplicht om een wettelijk modelformulier aan te bieden. We raden je aan om niet dit formulier maar het bijgeleverde retourformulier te gebruiken.

  • STORE LOCATOR
  • NIEUWSBRIEF
  • JOIN OUR TEAM

Informatie & hulp

  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Betaling
  • Ruilen & Retourneren
  • Veelgestelde vragen

Klantenservice

Van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 18.00 uur.

Onze klantenservice is donderdag 26 mei (Hemelvaartsdag) gesloten.

Telefoon: 020 - 3412 670
WhatsApp: +31651739318

Volg ons

Voorwaarden

  • Privacy beleid
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies

©2022 COTTON CLUB